Är detta lagligt?


Får man lov att krossa någons hjärta så här? Får man lov att sparka på någon som ligger och blöder på gatan? Får man lov att sticka in en kniv i ens rygg och vrida till den så man förblöder? Får man lov att göra detta? Är det hur "rättvis" världen är? Får man lov att lura någon genom att säga en sak och sen säga en helt annan sak efter 2 minuter? Som Nicole sa, det är nästan precis som han vill såra dig...orkar bara inte bli behandlad så här, specielt inte när jah behöver människor i mitt liv. Kändes precis som att du slocknade det sista ljuset jag hade och nu är jag i total mörker...va fan?! Allt jag vill ha är kärlek, värme, bekräftelse och lycka i mitt liv! Snälla ge mig det! Jag orkar inte ha det så här mer...jag är bara så tacksam för dig Robin! Du var den jag ringde efter jag hade fått mitt hopp utkastad ur fönstret och du fanns där. Du övergav inte mig. Du hjälpte mig. Du pratade med mig och fick mig t.o.m att skratta även fast mitt hjärta hade precis blivit genom krossat. Tack du! <3 Känns riktigt bra att veta att du finns här för mig när som helst!

Iaf denna dag har väl varit sådär, jag kämpar på som vanligt. Men det hjälper när man har helt underbara vänner som får en att känna sig lite bättre och inte helt misslyckad. Men jag gick in på S A T S idag och det kändes riktigt bra och jag tror faktiskt att jag ska börja så fort jag kan. Jag behöver det nu känner jag. Jag ska visa alla att detta ska inte bryta ner mig. För de får inte vinna över mig! Usch nej, nu ska jag ta en ipren för mitt huvud och sen ska jag försöka sova lite had ejag tänkt mig...lång dag imorgon med tandläkare besök och allt ;) Bara 14 dagar kvar nu!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0