Död...


Lördag morgon och jag är helt väck...

Det blev stan igår med 37 miljoner människor typ...va varmt som bara den och var man än gick så hade man någon på en. Specielt inne på Gina Tricot...fattade inte riktigt varför för det var inga snygga saker direkt där...Jaja men jag fick tag på min nyårklänning iaf och det va inte fel. Men jag somnade nästan hela tiden, är så sjukt trött så det är inte sant. Men när jag fick i mig en latte så piggnade jag till lite. Sen skulle jag åka hem och jag fick vänta på bussen i 40 minuter och det var så jävla kallt ute så jag frös ganska mycket. Men jag ringde Robin så han fick hölla mig sällskap och det gjorde han ganska bra måste jag säga ;) Fast jag vrålade för mycket tyckte han, men sån är jag, take it or leave it ;) Men det värsta va nog att jag va tvungen att stå upp i bussen ända ner till Höllviken och mina fötter värkte och allt jag ville var att sitta ner...

Jaja sen när jag kom hem så belv det soffan direkt och jag kollade lite på tv och sen några avsnitt Gossip Girl och sen blev det sängen för min del. Jag hade bara sovit 9 timmar på 3 dagar så jag va helt slut. Men denna natt sov jag lite mer iaf och det är alltid något.

Ja idag så ska jag bara ta det lugnt och sen på kvällen blir det ut och det ska blir kul =)

Nej va sägs om en dusch och lite Gossip Girl efter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0