En snabbis...

Aaaah bara tre dagar kvar till jul och det är helt sjukt!! Kan inte fatta det alls. Jaja har vatt ledig i tre dagar och tycker att mycket har hänt under de dagarna. Men tandställningen åkte av i torsdags och jag är helt överlyckig!! Så himla skönt det va!! Det gjorde inte alls ont när de tog av den men när de pustade tänderna trodde jag att skulle slå till någon, fan va det kändes...jaja sen pratade jag med Robban i typ 1.5 timme så himla mysigt! Han höll mig sällskap så jag inte skulle känna mig allt för ensam. Sen bara snabbt in till skolan där kjag fick mitt betyg och jag blev väldigt glad och slolt över det med tanke på hur min termin har varit. Sen hände inte så mycket mer under torsdagen. Under fredagen satt jag mest och kollade på tv eftersom Gustafs kompis ringde halv 9 imorgonen...trodde seriöst att jag skulle dö....va så jävla trött. Sen kom Robin över vid 20.00 och vi kollade på Die Hard 4.0 och visst det är en bra film men jag somnade typ...haha va så trött och de bara sköt varandra xD nej så det blev en myskväll med honom och det är alltid lika trevligt ;) Sen under lördagen blev inte så mycket gjort, gick mest och va sur eftersom jag skulle iväg på kvällen till morfar och hans sambo...så jävla tråkigt det va där. Jag satt typ och smsade under hela kvällen istället. Jaja sen somnade jag framför tvn med, men det gjorde inte så mycket. Sedan idag så vaknade jag vid 12 typ och jag följde med mamma och handlade mat eftersom ingen orkade laga någon. Sen lite tv och nu ska jag iväg till Hannah, det blir byta julklappar och snacka skit och kanske en film, det beror väl på om hennes brödrar har folk över eller inte :P Men men nu måste jag nog sticka men vi hörs, jag menar livet leker igen ;)





Honey don't even think of looking better than me cause you will never win this battle ;)

Kommentarer
Robban säger:

jättemysigt att prata med dig :) blev så glad när du ringde ska du veta! =)

va fin du är <3

2008-12-21 | 18:58:13 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0