Lycka!

Ett tag sen nu och mycket har hänt, både bra och dåliga men just nu kan jag bara inte sluta le är så himla glad! Dagen började väl sådär med att katten väcker en med att riva en på läppen 6 på morgonen...sen lite frukost och städning typ överallt. Sedan tog vi upp julgrannen och klädde den :D Sjukt kul, kändes verkligen som jul! Sen sticker föräldrarna och gustaf till vänner ute vid Ön, så hela huset blev mitt. Sjukt skönt, där jag kollade lite på tv och laddade ner lite ny musik eftersom min Ipod behövde en uppdatering. Så jag fördrev tiden där ganska mycket, sedan så får man ett samtal ifrån Robin och säger att han kommer över!! Blev riktigt glad när jag fick reda på det! Så jag fick ge honom vägbeskrivningar men han hittade utan större problem faktiskt ;) Sen låg vi mest och snackade i min säng och kollade på film. Så himla mysigt! Kan bara inte sluta le för detta är precis vad jag behöver just nu! Känner mig så lycklig och sånt är aldrig fel. Jag vet att jag har stora förväntningar men det känns verkligen som allt håller på att vändas, att min liv äntligen ska börja på riktigt. Jag kan inte hjälpa det. Jag är bara så lycklig och glad och ja...FAN VA GLAD JAG ÄR!! <3

Kommentarer
Robban säger:

din glädje smittar av sig lite =) va härligt att allt håller på att vända! :)

2008-12-14 | 02:42:11 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0