Uttråkad?!

Jaha söndag/måndag och jag är så himla uttråkad men vill inte sova. Det va sjukt kul hos Hannah, det blev julklappsbytning och en massa prat...jag menar vi har inte träffas på år så det kändes skönt att få prata med henne igen! Pratat i sönder Robban nu sen jag kom hem...haha snäll jag är va? Nej sen pratade jag lite snabbt med Robin nu men Tommy behövde honom mer än vad jag behövde honom så det blev inget långt samtal men men alltid lika kul att prata med honom <3

Jag behöver verkligen prata med folk så jag glömmer...vill verkligen inte tänka på det mer. Har blivit sårad allt för många gånger och det ska inte vinna över mig, utan jag ska vinna över det! Tänka positiva tankar och så löser det sig! Jag menar denna månaden har verkligen varit upp och ner, men mest upp faktiskt! Känns verkligen som att det håller på att vända nu!

Underbart med Robban hela natten, tack du för att du finns och gör min dag så himla mycket bättre! Kan inte sluta le bara, tack sötnos <3

Kommentarer
Robban säger:

Du är helt enkelt bara för bra för att vara sann! Du är så underbar sötnos! <3

2008-12-22 | 03:29:28 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0