Andas?

Söndag idag och min helg har varit full med händelser...både bra och dåliga saker. Blivit nobbad på flera sätt men den i fredags kändes ändå mest. Jaja skit samma, vi hoppas på ett Christmas miracle istället! Jag måste hoppas på det, för det är allt som jag har just nu, känns det lite som. Gårdagen va kul, mycket skratt och roligheter, så det var inte fel. Kollade One Tree Hill idag, är på säsong 6 nu ;) Haha ligger bättre till än svensk tv på söndagar till och med! Snart, snart är jag ikapp USA. Nej denna dag har varit sådär. Mycket tjafs och bråk som har påverkat mig en del. Att föräldrar inte förstår, att de bara inte kan låta en vara ifred och låta en komma till dem istället...

Ont har jag men jag kämpar så mycket som jag kan. Det är inte lätt men jag försöker göra det bästa av situationen. Hoppas ju så nu till jul! Det hade varit så underbart. För då vet jag att jag hade kunnat orkat mer. Jag hade trott på mig själv igen. Jag vet att jag har blivit mer självständig pga detta, men jag behöver fortfarande dig. Men om jag får en chans till så vet jag om att jag kommer inte kräva eller lägga en massa på dig. Jag kommer kunna ta en del själv, men jag kommer fortfarande vilja krypa upp i din famn och vara sårbar och lite beroende av dig. Men det är inte fel? Eller är det det? Kan man få lov att vara sårbar och vara beroende av någon? Jag tror på det iaf för jag har fått väldigt mycket när jag har öppnat upp mig och då känns det värt det. Jag hoppas bara så att jag får bevisa för dig att jag har mognat och blivit mer självständig! Men det betyder inte att jag vill vara utan dig! Bara få höra din röst igen och så kommer jag vara fast igen. Är nog redan fast tror jag, men behöver nog få din bekräftelse för att det ska bli verkligt igen. Jag väntar här fastän det äter upp mig. Mitt hopp är min engeri just nu. Det är det som får mig att ta mig igenom en dag och fixa prov och kunna skratta och känna mig något glad. Att jag har mitt hopp och mina drömmar. Och jag vet om att de blir verklighet och ganska snart med. 

Nej ska försöka andas och leva på mitt hopp. Har jag gjort det i tre veckor så kan jag göra det i minst tre veckor till. Kämpar så jag blöder men endå så står jag upp på två ben. Det betyder något, det vet till och med jag. Jag är stark, men behöver pushing i rätt riktning bara. Sov gott alla!

Kommentarer
Mikaela säger:

pushar som fan i rätt riktning

2008-12-02 | 13:45:06 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0