Min helg

Jaha då var det söndag igen. Typ måndags ångest just nu och det är inte kul...
Men helgen har faktiskt varit riktigt kul och jag har gjort hur mycket som helst känns det som. Bio i fredags med Nicole, Johan, Mikaela och Jeanette. Vi såg Twilight och den var riktigt bra. Rekomenderar den för alla. Ja sen tog jag bussen hem och det va sjukt mycket folk på bussen och jag ville prata med någon och jag fick ett sms ifrån Robban så det blev att jag ringde upp honom och pratade hela bussresan hem. Specielt eftersom det tog så himla långt tid pga snön. Riktigt kul att prata med honom. Sen somnade jag vid 3 någon gång tror jag. Sen på lördagen så ringde Gustafs kompis kvart i 9 och ingen annan svarade så jag var tvungen att svara och dra mig ur sängen för att leta reda på honom. Sen kunde jag inte sova så ja. Sen åkte jag in till stan för att träffa Chrille och vi kollade på film, snackade och hade kul. Sen in på Tasty House för att köpa godis för kvällen. Direkt till Hannah sen, där det blev middag med mycket snack. Riktigt trevligt var det. Kollade lite på film, sjöng singstar och sånt ^^ Kul var det och det får vi göra om =) Var hemma vid 1 och sen pratade jag med Robin i typ 2 timmar om allt och inget. Haha skit kul var det och jag flumade nog bort nästan en timme av samtalet med tanke på att jag hade varit uppe i nästan 18 timmar i sträck då :P Jaja somnade någon gång vid halv 4 tror jag och sen fick jag upp vid 12 idag. Riktigt skönt men var sjukt hes xD Hade väl pratat för mycket eller något. Nej idga har jag inte gjort något direkt. Försökte plugga lite japanska men det gick väl sådär och sen blev det One Tree Hill, snart klar med fjärde säsongen ;) Nej jag pratade med Jessica och Olivia idag med. Har inte pratat med dem på sjukt länge. Fick höra dem gnälla av sig och jag gnällde av mig, precis som alltid. Skönt att prata med dem. Har saknat dem nu. Jaja snart bara ett halvår tills de kommer ;) 

 Sönderstressad inför skolan nu precis innan jul, har ingen aning om hur jag ska fixa allt. Men det löser väl sig på något sätt. Brukar göra det iaf. Hoppas bara så att det gör det nu med. Känner att jag behöver lovet för att vila upp mig. Fast inte hemma då, utan någon annanstans. Vi får väl se hur det blir nu till jul helt enkelt. Expect the worst, hope for the best ;)

Kommentarer
Robban säger:

trevligt att prata med dig sötnos <3

2008-11-23 | 19:36:15 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0