Utmattad

Onsdagkväll och jag är sjuk. Feber och ont i hela kroppen. Jag är så utmattad och orkar verkligen inget. Men jag var faktiskt duktig idag och svarade på nästan alla frågor till svenskprovet :P Hittade inte bara svar till tre frågor. Känner mig något stolt över det faktiskt ;) Sen blev det Gossip Girl och shit va bra det är!! Slutade så sjukt bra...längtar så tills nästa avsnitt kommer ut :D Sen blev det två avsnitt Desperate Housewives och det får mig alltid att må bra. Men något är fel, jag känner det. Känner ångest över skolan, över hur jag har behandlat andra och vad jag har gjort för fel i mitt liv. Jag önskar så att jag kunde gå tillbaka och ändra saker, saker som jag skäms över och som jag ser nu vad jag skulle ha gjort istället. Jag är snart 17 år och har ångest...är det mitt fel eller någon annans? Hade det gått så här om situationen såg annorlunda ut? Hade jag verkligen känt så här? Hade jag skrämt iväg dem jag älskar? Hade jag sårat så många människor? Imorgon kommer inte bli kul, men det kan bli riktigt bra eller riktigt dåligt. Önskar så att det blir bra för jag behöver det nu. Jag behöver känna mig mindre dum/taskig/elak/hemsk för det äter upp mig totalt. Ångesten har blivit en del av mig och hur jag än gör så försvinner den inte. Känns som att den kommer inte försvinna fören allt blir normalt och bra igen. Men när ska det hända? När jag har flyttat? Ska jag behöver leva med detta i minst 1.5 år? Jag vet att man ska göra det bästa av situationen, men hur lätt är det? Specielt när man vet vad man ska stå med och hur länge till? Visst jag är världs bäst på att räkna ner. Det har jag nog alltid gjort sedan jag flyttade tillbaka till Sverige, men ska det behöva vara så? Att jag väntar på att mitt liv ska äntligen börja? Men det kommer nog aldrig riktigt börja fören jag har kommit tillbaka till USA för det är mitt hem. Men jag behöver känna att det kommer hända och att folk stöttar mig och tror på mig. För just nu så tvilar jag på mig själv och jag vill inte det. Jag vill känna att jag kan tro att jag kan fixa allt detta. Fast jag behöver någon i mitt liv då. Jag hoppas så att det blir så. Nu ska jag försöka vara vaken för att kolla lite tv och sen blir det säng.

Sov gott och dröm sött =)
Puss

Kommentarer
Robban säger:

Du har mig. Jag tror på dig och stöttar dig gärna. Puss på dig underbar <3

2008-11-06 | 10:14:54 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Cissi säger:

Naaw va du är söt =) puss på dig <3

2008-11-06 | 14:42:10 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0