Va fan händer egentligen?

7 timmar. Man kan göra riktigt mycket på 7 timmar eller väldigt lite. Beroende på hur man känner sig eller vad man vill göra för 7 timmar i sträck typ. Död är man efter de 7 timmarna jag hade igår. Fast jag pratade nog med Robin i 1.5 timme av de 7, men det behövdes med. Tog bort lite av allvaret och jag kunde le och skratta utan att det var ansträngade. Jag är så glad över att jag kan ändå ha honom och Robban, Frazze, Chrille, Hannah, Nicole och Mikaela. Att jag kan ändå prata med folk och kunna känna mig glad och uppskattad för den jag är. Jag är så trött på att folk sviker en när man behöver dem. Känns bra att veta att jag har dem i mitt liv just nu. Att jag kan få visa mig ledsen och svag. Att jag inte behöver visa upp en fasad hela tiden. Underbart är det och ni ska veta hur mycket ni betyder för mig! <3

16 dagar sen jag hörde din röst. Den känns och jag försöker verkligen inte tänka på det eller dig, men jag kan inte låta bli. Varje gång jag ser en bild på dig känns det som att en del av mitt hjärta slits ut och jag får så ont. Försöker vara stark och inte tänka på att ringa dig när jag verkligen behöver dig. Igår hade jag behövt höra din röst. Din lugnade röst och fått mig att andas. Att höra dig säga att jag fixar detta och du kommer finnas där för mig. Precis bredvid min sida och lugna mig när jag behöver det. Jag vet hur allt detta har påverkat dig och jag skäms över det. Men jag vet att jag har gjort misstag, som jag inte kan ta tillbaka. Men jag ångrar dem. Jag ville och vill inte att detta skulle hända. Tro mig, hade jag kunnat ta tillbaka vissa saker så hade jag gjort det! Breathe honey, I'm right here by your side and I'm not going anywhere. 

Huvudet värker och snurrar. Jag är överallt känns det som. Lite ångest, panik, skratt, frispel och sånt är mitt liv just nu ;) But I'm not going anywhere, trust me ;) 

Så mycket kan hända i ens liv under en så kort stund. Undrar då hur mycket ändras under en lång period, som hela sitt liv? Undrar hur många saker/förändringar som kommer att ha hänt under alla våra år som människor. Men räknas allt? Varje liten sak...det borde göra det, eller? Thanksgiving nu i helgen. Även om vi inte firar det så borde vi nog räkna ut några saker som vi är tacksamma för i år. Livet är för kort för att skita i allt. Jag kan redan nu säger att jag är tacksam för alla mina vänner som finns där för mig, hur jag än mår. Men mer kommer när det verkligen är Thanksgiving. 

Nej nu ska jag nog försöker sova lite...har ju ett sjukt stort japanskt prov imorgon...

Sov gott nu...pussar 

Kommentarer
Robban säger:

tacl sötnos =) du betyder mycket för mig också <3 kommer alltid finnas här vid din sida och stötta dig!

2008-11-25 | 21:34:42 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Mikaela säger:

Det är väl klart att vi finns här för dig! Klart att du inte behöver hålla upp nån jäkla fasad, alla har vi våra dåliga dagar och det kan man bara inte hjälpa. <3

2008-12-01 | 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0