Where do you go when you are lonely?

Måndag kväll och jag är helt slut. Har inte sovit alls myckte de senaste nätterna, det håller inte. Somnar t.o.m på lektioner. Nej tidig kväll idag så jag kan komma igen med min sömn. Fast är nästan lite rädd för att sova, drömmer en äcklig mardröm varje natt. Skrämmer mig. Är så rädd att den kommer slå in. Jaja annars har det varit en lugn dag eftersom jag åkte hem efter första lektionen, mådde inte jätte bra och va hlet slut. Blev en massa One Tree Hill avsnitt istället. Har sett mer än halva säsong tre nu iaf ;) Kommer ikapp. Ligger bara ganska så exakt tre säsonger back xD Blir bara att kolla och kolla så fort jag får tid till det. 

Gårdagen va en rolig kväll med snack med Frazze, Robban, Chrille och Robin. En massa sms sen till Robin med...haha mobilräkningen blir kul sen ;) Nej men det va värt det. Blev glad och hade kul. Sen pratade vi i telefon för mer än 1.5 timme xD Jaja vi har iaf kul och kan prata om allt. Precis vad jag behöver just nu.

Är så förvirrad just nu om allt. Om jag ska våga göra något och hur jag ska veta vad som är rätt och fel. Ta en risk och se var jag hamnar eller stanna kvar där jag är? Jag lovade att vänta och det löftet ska jag hålla, men det betyder väl inte att jag måste sitta hemma och vänta? Jag kan väl få göra saker med? Jag menar det gör du och jag vet inte ens vad de är. Känns bara så jobbigt på något sätt. Att vänta och inte riktigt vet hur/vad man ska göra...allt snurrar i mitt huvud och jag har ingen aning om hur allt ska kunna snurra mindre. Jaja men vi tar en dag i sänder helt enkelt.

Har tänkt mycket på var man tar vägen när man känner sig ensam nu den senaste tiden. Mitt ställe var stranden innan, men nu vet jag inte. Känner på något sätt mer ångest om jag är där ensam, en mörk kväll. Usch vill inte känna så. Det var mitt ställe innan. Där kunde jag känna en trygghet och säkerhet, men nu känns det bara jobbigt och osäkert. Vill hitta ett sånt ställe igen...hade ett annat innan men det finns inte längre, inte nu iaf. Ett andningshål eller vad man ska säga. Jaja men vi får se helt enkelt.

Nej nu blir det nog mat till katten och sen krypa ner i sängen och försöka sova, om jag vill ens tänka tanken att komma ur sängen imorgon ;) Matteprov tillbaka imorgon? Vill inte ha tillbaka det men men...någon gång måste man så.

Sov gott på alla er ;)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0