Wonderful?

Matteprov idag och det kunde nog inte gått mycket värre än vad det gjorde :( Första gången i hela mitt liv det VERKLIGEN känns som att jag kommer få IG...aldrig fått det så det skulle vara en stor besvikelse för mig själv. Men jaja vi får se hur det gick sen senare. Just nu har jag typ fått ihop civicsen men Patrick skickade ju aldrig den nya powerpointen så jag skrev ifrån den gamla, alltså allt väldigt förenklat för jag minns inte vad som stod på den andra. Så bra minne har jag inte :P Jaja vi får väl helt enkelt improvisera om det behövs, har ju gjort det många gånger innan ;) Äcklig mat i skolan, så det blev Subway för mig sen. Även en av deras sjukt goda kakor. Det var ganska mysigt på stan idag fastän det regnade och blåste. Sen var det engelska och där ska vi börja med något helt annat än 1984 och det är jag tacksam för. Orkar inte med den boken längre. Så tråkig och då har jag bara läst 81 sidor...ska vara på sida 224 nu på fredag(A) Haha fast typ hälften i klassen har inte ens öppnat den,så jag ligger nog ändå på plus ;) 

Onsdag imorgon och det betyderkort dag. Ska nog träffa mamma i stan med, så det blir kul. Slippa komma hem framför allt. Vadå ångest? Jaja hoppas så på det samtalet, att det kommer snart och att det är bra nyheter för då har jag ett ställe att fly till! Hoppas så. Nej det kommer hända!! Måste tänka så. Måste leva på hoppet! Det känns lite som att det är det enda jag har kvar nu förtiden. Nej men tro, hoppas, dröm och få. Så måste det vara annars orkar jag inte kämpa mig igenom allt detta.


I söndags bröt jag regeln men det var nog det bästa jag har gjort på länge. Du fick mig att inse att jag måste kämpa mig igenom detta för om jag ska få det jag vill. Jag hoppas bara så att du kan känna att det är rätt med mig för vi har så många planer/drömmar tillsammans och de vill jag inte överge, inte en sekund och jag vet om att du inte heller vill det, inte innerst inne. Men tack du. Jag vet att jag inte kan ringa dig mer nu, inte fören du har bestämt dig. Men jag är verkligen glad över att jag ringde då! Tack för att du svarade och hjälpte mig igenom det. Det och du betyder världen för mig  <3 I'm be waiting for you and hoping for the best honey! <3 

Nej nu ska jag nog kolla lite på tv och sen blir det sängen för mig. Är så sjukt trött. Fast får inte glömma ge Smulan mat...hon gnäller som bara den här borta ;) Sov gott alla nu och va härligt fräscha och pigga inför Civics presenationen imorgon ;) 
 
Pussar


Kommentarer
Mikaela säger:

Haha, gud så fräscha och pigga vi var! :D xD

2008-11-13 | 17:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0