Dags för sängen!

Så nu sitter jag här i min säng och ska precis lägga mig. Har precis tittat på Prison break med familjen och det är alltid lika kul det :D Ett tekniskt missförstånd blev avklarat och det kändes lite bättre iaf plus att jag har haft det kul ikväll så ja det känns bra igen och det är verkligen det jag behöver just nu! Nej sängen känns väldigt lockade nu och ögonlocken känns ganska tunga xD Men sov gott folket för det är en ny dag imorgon och vi alla behöver vår skönhetssömn för att kunna se helt underbara ut som vi gör ;) Puss!

Kommentarer
Mikaela säger:

Åhja, skönhetssömn före allt! :D

2008-10-17 | 22:46:36
Cissi säger:

Haha japp det viktigaste av allt ;)

2008-10-18 | 14:49:09 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0