Fredag

Dagen började bra med tanke på att jag visste att jag skulle sluta 11.20 och sen att det var stan med Mikaela. Glömde mina engelska ord men det gjorde inte så mycket eftersom vi blev förhörda på förra veckans ord men det gick inte så bra xD Men som tur var så lämnade vi inte in förhöret så jag kände mig ganska säker :P Sen var det svenska och vi gjorde inte så mycket utan vi satt bara där och diskuterade en text. Sen gick Mikaela och jag till Graffti och åt väldigt goda varma mackor! Sen blev det mycket snack vilket verkligen behövdes! Köpte nagellack och en tröja till Gustaf eftersom han fyller år snart. Vi var i stan i över 5 timmar och det gick verkligen så fort..kunde inte fatta att tiden försvann så! Men det var sjukt kul coh när jag när till bussen så var det en kille som halvlog åt mig så jag log tillbaka för jag kände för det och han sken verkligen upp! Sen hör man hans kompis säga : "Hon flörtade sååå med dig"!! Hahahaha gulligt värre xD Så hela dagen var bara pepp! Sedan så avslutades hela dagen med mysiga sms! Kunde inte har varit en bättre dag! :D

Idag har jag varit över i Köpenhamn och kollade på stats museumet med en väldigt konstig utställning med väldigt abstrakt konst där man inte riktigt fattade budskapet men men. Sen blev det fika i Köpenhamn och det var riktigt mysigt! Därefter blev det lite stan och sen Halifax där man fick välja sin egen burgare och allt sånt! Skit gott men jag blev sååå mätt! Sedan lite mera av stan och sen tog vi tåget hem och nu sitter man här och är allt slut! Lång dag och nu så är det skit här hemma...det blev helt fel och jag orkar inte det! Känner bara på mig att något händer snart och jag känner att vad jag än gör så räcker det inte. Håller ihop allt med mina naglar! :( Varför blev allt så fel? Usch nej vi satsar på imorgon! Nu blir det lite tv och godis!

Kommentarer
Mikaela säger:

Stan var mys :)

2008-10-17 | 22:47:49
Cissi säger:

Alltid :D

2008-10-18 | 14:48:32 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0