I skolan...

Jaha nu sitter man här i skolan och har inget att göra (eller har läxor att göra men jag orkar inte just nu)...Nicole är borta i London och Mikaela är hemma :( Har precis haft japanska och det är super ångest över det! har prov om två veckor och jag kan ingenting!! Vet inte alls vad jag ska göra åt det....

Ja igår kväll var bara skit...jag måste lära mig att hantera saker bättre och fatta att han inte kommer finnas där för mig nu fastän jag behöver det sjukt mycket.

Jag hatar att bli besviken men jag hatar ännu mer att göra folk besvikna. Det blir som en bekräftelse att jag är misslyckad och gör bara fel hela tiden. Så jag försöker så hårt att finnas och göra folk nöjda och glada som möjligt. Jag sätter enorma krav på mig själv och jag vet det men jag kan inte sluta och det är verkligen inte bra! Någon som har varit i samma sits och kunnat lära sig att sänka sina krav på sig själv? All press och krav känns som att det trycker ner mig under vattnet och jag behöver en räddande hand som tar upp mig men den handen har jag inte hittat än. Men det måste jag för annars känns det som att jag kommer att druckna och då är det för sent :(

Nej nu ska jag fördriva tiden med något annat och sen är det svenska....

Kommentarer
M säger:

Usch, vad dåligt samvete jag fick för att jag lämnade dig sådär nu! :(

Och du vet, du ÄR INTE misslyckad, över huvudtaget! Låt honom för allt i världen inte få dig att känna så..!!

2008-10-08 | 22:29:01
Cissi säger:

Nej jag vet jag kämpar med det och får varje dag som går så bli det lite lättare eller jag hoppas på det (A)

2008-10-09 | 15:56:18 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0