Lay all your love on me

Så igår va en sån sjukt bra dag. Pratade med Andreas på msn till två och han fick mig verkligen att se hopp igen. Kan verkligen prata om allt med dig och det känns så himla underbart för det är precis såna människor jag behöver just nu i mitt liv. Tack<3 Sen ringde Robin och vi pratade tills halv fyra om precis allt och han fick mig att skratta och gud att skratta så ,så jävla underbart! Tack gubben du betyder sjukt mkt för mig <3 Känns bra att veta att de finns människor som kan fånga en om man faller. Men jag ska ur detta nu. Jag har bestämt att vad som än händer nu så ska jag fixa det och strongt med. Mamma har redan bestämt sig så nu bestämmer jag mig för att detta ska inte få knäcka mig på något sätt längre. Jag har helt underbara människor som backar upp mig och finns där. Då känner jag om det finns så många som tror och står ut med mig så då ska jag fan och med klara detta!


Nej myspys med Hannah idag på stan där vi fikade på Barista och sen gick vi runt i stan och kollade lite. Jag köpte en ny foundation och den verkar vara bra så det känns lyckat. Därefter satte vi oss på MacDonald's och tog varsin glass och bara pratade om allt och skrattade åt alla sjuka grejor som vi såg folk göra :P När jag väl kom hem så lagade jag mat (haha när pappa är borta så är det jag som lagar mat, mamma drag sig alltid för att göra de xD) och gustaf och jag delade på den sista biten av kladdkakan. Sjukt gott :D Sen har jag bara suttit här och tagit det lugnt. Pratar med underbart folk och känner mig glad. Nej nu kämpar vi som fan för att få det vi vill ha!

Pussar


Kommentarer
Mikaela säger:

Klart vi orkar med dig! Cissi är Cissi och Cissi är bra :D Speciellt när hon är hyper och positiv som i de senaste inläggen jag nu läser i kapp. Keep the good things going! :D <3

2008-11-13 | 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0