Lördag!!

Så inte mkt skrivande på ett tag men har haft fullt upp med en massa skit och jag kämpar mig igenom det så gott jag kan med hjälp av helt underbara människor! Utan er vet jag inte vad jag hade gjort...kan prata med er om allt och sånt är priceless! Nej idag har jag städat och handlat mat för ikv vilket kommer bli riktigt kul...roligt folk med god mat och dricka! Vet inte alls vad jag ska ha på mig dock men det löser vi sen :P Folket kommer ändå inte fören vid 19 så. Har även upptäckte att skricka på en mörk strand är väldigt skönt och man får ut sin ilska eller jag tycker det. Jag vet inte varför egentligen men det är ngt med kallar vindar och bara känna att ingen dömer en, att man inte får tillbaka skit utan det är helt tyst och man får ut sin del utan att känna sig skydig eller ledsen för att man "råkade" säga ngt fel. Nej men nog om det idag ska vara kul och jag har sett fram emot detta ett tag nu och inget/ingen ska få förstöra detta! Jag orkar inte bry mig längre. Jag kämpar mig igenom detta med hjälp av andra som kan förklara och få mig att fatta vad som verkligen händer. Usch fy blä på detta!! Nej nästa vecka blir lugnare och alla ser verkligen fram emot det för vem orkar leva under sån press och stress hela tiden? Att gå på krossat glas och så fort man inte riktigt tittar så trampar man fel och allt gör så ont? Nej en veckas lugn och sen lov!!! Underbart längtar så tills lovet! Ska bara ta det lugnt och träffa härliga människor som gör mig glad :D Nej nu måste jag börja fundera ut på vad jag ska ha på mig och komma igång med maten :P Ses ikv då ;)

Kommentarer
Mikaela säger:

Haha, jag blir hämtad om 40 minuter och jag har fortfarande inte en jävla aning om hur jag ska se ut i kväll. Men annars! :D

2008-10-18 | 17:42:57
Cissi säger:

Haha men det gick ju skit bra...du såg skit snygg ut så ;)

2008-10-26 | 00:40:07 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0