Slappedag

Så första dagen på lovet och det är UNDERBART! Har inte gjort ett skit idag. Verkligen så skönt för jag har verkligen pressat som fan denna vecka. Men det märks med, fick bara ett fel på japanskan så jäkla stolt över mig själv :D Det kämpade jag hårt med och om jag har tur så kanske det t.o.m kan bli ett VG i det :D Det skulle bli det första språket efter engelska och svenska som jag får högre än G så :D Språk har aldrig varit min grej men vi får se. Hoppas på det bästa men förvänta sig det värsta ;) Imorgon blir det stan med Hannah :D Då blir det fika med mkt skit snack plus att jag måste köpa en ny foundation ;)

Ikväll så va det myspys kväll med mamma där vi satt och snackade om allt. Vi har inte gjort det på sjukt länge och det uppskattades väldigt mkt. Mkt skratt och fräsningar men det är vi i ett nötskal :D 

Pappa kommer hem på måndag från Kina och sa ngt om att vara ledig resten av veckan för att kunna spendera "quality time" med familjen...känner absolut inte för det. Blir bara jobbigt...varför måste han bestämma sig för att spendera mer tid med oss när det inte funkar när vi är alla fyra? Han vet ju om det med. One big happy family...

Jag har bestämt mig att jag kommer verkligen sticka till USA efter gymnasiet. Om inte direkt så blir det ett år efter studenten. Jag vill tillbaka dit och känna mig hemma igen. Det kommer att bli tufft att lämna hela sin familj men sedan samtidigt så känner jag att för att kunna göra det jag vill i livet så måste jag till USA. Det är mitt hem och det har det alltid varit och kommer nog alltid vara. Jag har alltid drömt om att starta en familj i USA och ha mina barn gå i amerikansk skola och kunna både svenska och amerikanska. Skit va jag längtar =) Det finns nog inget som skulle kunna hindra mig ifrån att flytta dit. Ända sen vi flyttade till tillbaka till Sverige så har jag drömt om att flytta tillbaka till USA. Nej nu pressar och kämpar vi som fan så vi når målet!

Nej mysiga konversationer på msn nu ikväll så jag är ganska nöjd med dagen fastän sängen har varit min bundis idag :P Nu tror jag att jag ska sova lite...ska upp tidigt imorgon ;)

Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0