Tisdag

Så dagen började ganska skit dåligt eftersom jag kom inte alls upp och fick skynda mig till bussen med :/ Sen hade vi matte första lektionen där Karin var sjuk eller vad det nu än var och vi hade Axel som vikarie som knappt kan prata engelska och lär ut fysik och hög matte...det slutade med att typ fattade vad han sa eller gjorde så vi satt mest och snacka och då kommer han in och föreläser om att han skulle tycka att det var bättre om det var helt tyst för då skulle han kunna koncentera sig mer men vår klass fungar inte så ;) Tydligen ska vi ha honom på torsdag också och det kommer gå liak dåligt med...jaja nästa veckas problem typ :P Sen var det håla där det pratades i telefon i över en timme med mycket om och men och slutade med att det blir max två månads väntetid och ensamtid men jag vet inte riktigt om jag gjorde rätt beslut...behöver någon att prata med :( Vi får se hur det blir med det helt enkelt...
Sen var det civics med den jävla debatten som jag absolut inte såg fram emot och det gick inte bra alls! Hängde inte alls med men sedan så beror det på andra saker med tyvärr :( Usch varför måste allt vara så här? Varför måste mitt liv vara så komplext?
Därefter var det 3.5 håla där jag först åt lunch i skolan med Nicole där maten var inte var så god...specielt inte brödet och sen åkte hon hem och jag in till stan där jag stannade tills håltimmen var slut. Jag tog en snabb fika själv för jag var riktigt hungrig och det blev Espreso House så klart ;) Btw Csn kortet funkar där eller det gjorde det iaf idag :P När jag väl kom tillbaka till skolan så var det dags för engelska (sista lektion för dagen) med Leslie och då gäller att man jobbar och det visade sig att vi skulle skriva en blogg som huvudkaratären i 1984 hade kunnat skriva själv och Nicole och jag var faktiskt duktiga! Vi jobbade på med flum dock men vi skrev nästan hälften och det är mycket mer än vad vi brukar göra på en sen tisdagseftermiddag på Leslies lektioner :P Så känner mig väldigt stolt över oss idag ;)

Så nu sticker Nicole till London och vi ses inte fören på tisdag antagligen :/ Men jag skulle sjukt gärna också åkt till London med...har inte varit där sen vi flyttade där ifrån och jag har typ inga minnen därifrån så det skulle vara kul att åka tillbaka får väl försöka övertala the parents :P

Usch fy blä på allt skit...har hittat en låt som verkligen beskriver om vad jag tycker om en viss person...försöker inte tänka så mycket på det men det är inte alltid världens lättatse :(

Jaja nu ska jag ta och sätta mig vid tv och försöka tänka glada och postiva tankar :)

Kommentarer
Mikaela säger:

Åh, den där sista meningen gillade vi! Och du veeet att du inte ska tänka på den där idioten, det får du inte för mig förstår du! <3

2008-10-08 | 22:26:03 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0