Torsdag eftermiddag

Så denna skoldag har varit ganska bra ändå. Bättre än igår iaf. Den började med företagsekonomi med Sven (lärare som mumlar för sig själv när han ska försöka lära ut något...) och Mikaela sa t.o.m till honom att prata högre och det blev nästan värre tyckte jag. Hörde inte ett skit och han pratar i samma ton hela tiden så man somnar :P Sen var det japanska där vi läste igenom en dialog och sen såg vi på en dansk dokumtär om en dansk som bersöker Japan och hans upplevelser typ...hängde inte riktigt med när han snackade danska men det var helt ok dock. Sen var det lunch med någon äcklig fisk sak så jag tog lite pasta med paprika och feta ost och det var mkt godare så ja ;) Därefter bestämdes det att Mikaela och jag ska in till stan imorgon och käka lunch och kolla runt lite eftersom vi slutar 11.20 istället för 15.25!! Så jävla skönt :D Sen så var det matte med Axel och ja det gick som det gick...försökte räkna och få rätt svar men fick inte det på ett enda idag...fattar inget och jag brukar ändå förstå och kunna räkna ut det på något sätt men det gick verkligen inte idag och det känns inte bra! Längtar så tills Karin kommer tillbaka så hon kan förklara för en. Hemresan var nästa sak på dagens lista och jag fixade det lite fika när jag kom hem till Gustaf och mig. Nu sitter jag här och har precis valt ut mina 20 engelska ord som är tills imorgon xD Det blir läsning på både engelskan och svenskan ikväll och sen vet jag inte riktigt vad som händer...vi får väl helt enkelt se vad som händer. Vet inte vad jag ska göra med en viss person..försöker inte tänka på det...jaja men nu blir det The Hills :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0