Helgen

Måndag idag och jag sitter här i sängen med lite godis, har ju LOV! Så himla underbart så jag vet inte hur jag ska beskriva det! Har inte gjort så värst mycket nu i helgen men det har varit riktigt skönt med ledighet och bara vila upp en.

Tordags: Avslutningen i kyrkan som jag inte hann pga all snö. Baby och jag var tvunga att gå upp till busshållsplatsen, stå och frysa där i 45 min och sedan sitta fast på motorvägen. Inte världens roligaste direkt...fick betygen iaf och sedan bar det av till stan för att fika och byta julklappar, sjukt mysigt. Sedan köpte jag den sista julklappen till älskling och träffade honom sedan för att åka hem till mig. Vi hade ju tänkt gå ut på kvällen och vi hade fått tillåtelse att låna pappas bil så vi skulle slippa kämpa med bussen men eftersom det var så halt och så mycket snö kunde vi inte och vi orkade inte hålla på att kämpa med bussen sen mitt på natten så det blev ingen utgång för mig. Blev duktigt besviken men ja.

Fredags: Älskling och jag vaknade upp och bestämde oss för att gå en runda med Basco ute i snö och det var sjukt mysigt men lilla hunden vill inte direkt lyda oss, eller han lydde oss för en sekund och sedan var det något annat som lockade honom som gjorde att vi gled 20 meter typ. Is överallt och en hund som är besluten att gå ett visst håll. Vi hade kul även om vi var helt slut när vi väl var hemma. Därefter hände inte så värst mycket den dagen, mys framför tvn typ.

Lördags: Vi blev chafförer för mamma och pappa om skulle iväg och vi fick bilen på köpet, vilket inte var fel någonstans. Efter att lämnat mamma och pappa så åkte vi till stan för att betala för babys och mitt hotell som vi ska checka in på nyårafton och sedan åkte vi till Burlöv center eftersom Gustaf skulle köpa sina sista julklappar. Vi köpte varsin korv och därefter bar det av till Lomma för att köpa julklapp till Smulan och Basco. Vi åkte hem sen för att göra mat som absolut inte räckte till oss så när mamma och pappa ringde så bad vi om att få köpa en pizza så det gjorde vi på väg hem, vilket var så gott! Sen blev det myskväll med film och godis.

Söndags: Slappdag till tusen, bakade julgodis och lussekatter och klädde julgrannen och sedan blev det mys eftermiddag i sängen. Inget fel på det. Sedan åkte baby in till stan för att hämta jobb bilen medan jag träffade Hannah och vi tog lussekatter, koler och julmust och tittade på Anna Ankas jul och både Hannah och jag låg ner av skratt, det var så dumt och löjligt. Det finns nog inte en enda människa som tycker Anna Anka är normal och ser bra. Herregud, såna skratt anfall Hannah och jag fick. Sedan åkte hon hem och då blev det lite prat med älskling och sedan sova, jag somnade direkt, så himla trött var jag.

Idag: Ja idag så det inte hänt så värst mycket, vaknade och åt frukost med mamma och sedan satte jag mig vid datorn och det är allt typ. Älskling jobbar nu så han kommer hit sen när han är klar och då skulle vi handla lite saker till julgodis och sedan bakar vi det och sen blir det bara mys.

Sätter nog igång några Grey's Anatomy avsnitt och myser med Smulan nu. Myspys!

Kommentarer
nicole säger:

Låter som ditt lov har varit bra än så länge. Det va nog bra att ni inte kom i torsdags tror inte du hade kommit in. De var jättehårda!

2009-12-21 | 13:52:57 | http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0