Helvets veckan är över!

Nu har jag klarat av helvets veckan!! Alla tre proven är skrivna och fick även tillbaka ett idag och jag blev duktigt överraskad för det gick mycket bättre än vad jag trodde! Bara avslutning imorgon och sen är jag fri! Fy fan vad det ska bli skönt med jullov, det är precis vad jag behöver just nu känner jag. Det blir även utgång imorgon kväll på Båten så det ska bli riktigt kul, tar med mig älskling och vi ska ha sjukt kul nu imorgon. På fredag blir det vilodag till tusen, lördag antagligen in till stan för att handla de sista julklapparna och söndag, vila! Måndag blir vila med och på tisdag ska älskling och jag upp till Göteborg för att hämta hans pappa ch familj, vilket betyder 6 timmar i en bil men det ska faktiskt bli kul att bila upp dit med baby. Sedan på onsdag blir det passa Simon och sen är det jul...helt sjukt att tiden försvinner så fort! Men det ska bli kul och nyår kommer bli ett magiskt...!

Idag fyller min morfar år så det blir mat på Elyssé för den delen och det ska bli riktigt trevligt och mysigt, lite stressigt bara eftersom jag slutar så sent som jag gör men det ska nog gå, får byta om snabbt så jag hinner landa i sängen en liten stund innan vi måste ta bussen in till stan sen!

Nu är det bara två lektioner kvar och jag hoppas det flyger förbi för jag vill bara hem till baby och vila och landa eftersom jag har kämpat som ett djur denna veckan och det förtjänas att fira i min mening! Kanske älskling och jag ska ta en kväll och ha det lite mysigt med Asti och sånt? Ja varför inte?

Nej nu blir det kolla runt lite här på nätet i typ 45 min till för sedan börjar min lektion!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Haha, våra fyra första lovdagar ser ut att vara planerade likadant ;)

2009-12-16 | 12:58:37 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0