Idioter!!

Varför nu? Varför när jag var på väg upp? Varför när jag hade hoppet om att allt skulle kunna lösa sig? Varför när smärtan började försvinna ur min kropp? Varför när jag äntligen började känna mig glad igen? Jag är så jävla trött på all denna skit så det finns inte ens ord som berskriver hur jag jävla besviken jag är just nu! Nu är julen snart här, och det enda jag känner är besvikelse och ilska. Rolig jul och 18 års dag? Jävla idioter! Sluta vara så jävla naiva och idiotiska i huvudet för jag orkar inte ta det mer! Väx upp och fixa detta för jag tänker fan inte göra det! Jag har försökt i 3 år och hur mycket har det hjälpt? Inte ett skit eftersom jag sitter här och skriver detta...tack för att ni fick mig tillbaka till ruta 1 igen...

Kommentarer
M säger:

Solen har också fläckar!

Och med de menar jag, de finns idioter till allting!

Man ska alltid få falla ner när man tagit sig långt upp!

Bara att vänja sig! du är bara 18 så de är långt kvar tyvär.!

2009-12-07 | 11:50:11
Cissi säger:

Vem är du?

2009-12-07 | 14:06:44
M säger:

Heter Malin Erlandsson har följt din blogg ett tag, men aldrig kommenterat förens nu...dock

2009-12-07 | 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0