Aaaw <3

Tänk att man har en sån underbar sötnos som är orolig för en =) Har inte alls mått bra idag, huvudvärk, ont i halsen och sånt så jag stannade hemma. Jag bestämde mig för att inte ha mobilen på och skulle bara ta det lugnt med några bra filmer och glass. Men någon gång vid halv 17 (sitter och pluggar lite halvt då) ringer telefonen och mamma svarar och det är till mig och jag tänkte vem kunde det vara som ringer hem och det var ingen mindre än Robin. Hans första ord är Lever du iaf? Jag bara va? Han hade tydligen ringt 7 gånger till båda mina mobiler och skickat 6 sms till båda...jag kunde inte låta bli att le. Jag blev så himla glad att han hade varit så orolig för mig, fast han var inte så överlyckig men ja. Det var så gulligt och så himla mysigt. <3

Jag har annars bara tagit det lugnt och faktiskt tagit ett bad, sjukt mysigt. Hade tänt lite ljus och hade Dido som bakgrunds musik. Jag njöt verkligen och kände hur en del av stressen bara försvann. Det blev faktiskt en härlig Cissi dag (precis som Robin hade sagt att jag skulle göra någon dag). Men sen att jag var tvungen att plugga lite förstörde en del, men lite duktig måste man väl vara med?

Tänkte lägga mig ganska tidigt ikväll så jag kommer upp imorgon. Måste vara lite fräsch inför imorgon och försöka överleva skoldagen för sen på kvällen är det Nicoles 18 års fest och den ser vi fram emot ;)

Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0