Att bara få vara

Gud vad jag saknar dig, att bara få vara i din famn och njuta. Inga krav. Ingen press. Ingen stress. Att bara få vara. Jag vet om att jag vill mer men jag kan inte släppa dig för du har verkligen fått mig att inse saker som ingen annan har gjort. Du har fått mig att skratta och le på riktigt igen. Även om du har fått mig att fälla tårar så har alla gläjdestunder varit så himla många fler. Jag känner mig helt maktlöst och jag vill verkligen inte förlora dig för du betyder allt för mig. Det är så sällan jag släpper in folk i mitt liv och på något sätt så lyckades du komma in i det på bara några månader. Jag är fast och även om det har vissa negativa sidor med det så är jag riktigt glad över det <3

Baby I can't help it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0