Fast...xD

Första riktiga dagen på lovet och ja mycket har inte hänt. Vaknade någon gång vid halv 11, riktigt skönt. Sen så har jag varit med min bror och kollat på tv med honom. Han stack sedan till en kompis och då snodde jag hans tv och kollade klart på 24 (första säsongen då) och shit vilket slut...nu är jag verkligen fast. Jag fastnar nog ganska lätt för serier tror jag, följer nog 5 serier och nu denna med. Tv freak jag vet men va fan can't help it ;)

Skulle ha tränat idag men jag kände mig inte alls bra, hade sån huvudvärk och hade såna kramp anfall i magen plus att det snöade som bara den, så jag hoppade det. Jag vet dålig stil av mig men jag ska börja. Jag lovar att det blir denna vecka!

Ikväll så händer det nog inte så värst mycket, är redan trött känner jag. Måste vila ut denna vecka så jag orkar med skolan fram tills påsklovet, annars blir det lite jobbigt. Hoppas bara att jag kan vila ut ordentligt nu och inte bara lite halvt...

Imorgon kommer Robin och det ska bli sjukt mysigt =) Jag ska t.o.m laga mat imorgon....nej men det går nog bättre än vad jag tror, kommer ju ha hjälp ;) Så imorgon kommer jag ut och det blir nog ganska mysigt faktiskt med tanke på all snö, härlig promenad i "skogen" med Robin...låter inte helt fel faktiskt, så länge han inte kastar snöbollar på mig dock xD Nej men det blir mysigt imorgon, längtar <3

Nu blir det nog lite tv med glass ;)

So long... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0