Helsingborg <3

Idag bär det av! Helsingborg! :D Ska åka upp med Camilla och Hannah träffar oss där. Ska bli så jävla roligt faktiskt! En riktigt tjejkväll och sen blir det shopping dagen efter. Kan det bli mycket bättre?! Har verkligen varit i behov av en sån här tjejkväll/dag sjukt länge, och nu får jag det :D Jag måste bara packa nu. Har precis fått över säsong 1 av One Tree Hill på DVD..tog en halv evighet och 7 DVDs men nu är det klart! 19.38 går tåget ifrån centralen, längtar! <3

Förresten såg att min skola Bladins var med tidningen Connoisseur i de 8 bästa gymnasieskolor i Sverige, inte illa eller hur? Men de skrev att vi hade IB och att det kostade 10 000 kr per läsår ifall man läste IB, men vi har inte IB och jag betalar inget...tyckte det var lite konstigt faktiskt. Vet inte riktigt vad de menade där, inte alls. Men jaja skit samma för nu ska jag packa och sen vila ett tag och sen åker jag! Lovely <3

Ha så kul nu ute i snön för det bara vräcker ner här..

So long! <3

Kommentarer
Robban säger:

ha de så skoj vinkar

2009-02-19 | 14:54:01 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Jeanette säger:

Jag tror de menar IS på grundskolan, för det är IB de har där, och tror de betalar för det också :)

2009-02-19 | 20:51:15
Me, myself and I säger:

Höhö, jag är sjukt inne i One Tree Hill säsong 1 xD

Och förresten håller jag med Nette; IS-folket läser IB för grundskolan och det kostar en del...^^

2009-02-22 | 19:58:08 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0