Love you <3

Shit va jag saknar Jess och Olivia! Kan det inte bli sommar så jag får träffa dem igen? Saknar vår promenader på stranden och igenom området. Alla våra prat om framtiden och alla idiotiska saker som vi har tvingat på varandra att göra. Alla våra samtal som varade i all evighet om verkligen allt. När vi låg på stranden och läste våra böcker och kommenterade allt och alla. Speciellt fransmännen, gud det glömmer jag aldrig. Vi som trodde att de inte fattat eller pratade någon engelska...det minnet kommer alltid finnas <3 Alla gånger vi satt ute på deras veranda och åt cookies med vatten och bara njöt av hur dagen hade varit.

Snälla ge mig sommar! Ge mig ledighet till det fullaste! Ge mig lata dagar på stranden! Och framför allt ge mig Jess och Olivia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0