Only one

Tydligen så ville inte vintern ge sig än eftersom det finns snö på marken och är svin kallt med. Va roligt...är så trött på vintern och alla tjocka kläder. Längar så efter värmen och känna solen på en. Hoppas att det kommer snart så jag slipper frysa mer.

Helgen har varit lugn och skön. Tog det bara lugnt på fredagen med lite film och godis. Pratade sedan med Robin i telefon i ja 4 timmar eller något sånt. Seriöst vi kan aldrig lägga på...:P Sen på lördagen så städade jag lite och gick ner till bussen och hämtade upp Robin. Vi gjorde inte så mycket, tog det mest lugnt. Pratade på som vanligt och kollade lite på tv och mös. Sen fick han sina födelsedags presenter och ja jag vet 2 veckor för sent, men men bättre sent än aldrig eller hur? Han blev riktigt glad och skrattade som bara den. Han fick som skämt present startkablar och det hade han kul med ganska länge. Sen fick han en korthållare där jag hade graverat in Andersson på och han blev riktigt glad för det. Känns väldigt bra när man lyckas så som jag gjorde. Han åkte hem vid halv 23 och vi fick prata en del med, visst det var inte det lättaste, inte för min del iaf. Men det behövdes. Jaja men det var en lyckad kväll i sig.

Idag har jag inte gjort världs mycket...fikade med Hannah i Höllviken, vilket var mysigt. Vi pratade om allt möjligt och hade kul, fast vi båda var så döda. Men cykla i den kylan hade jag gärnat tackat nej till. Frös som bara den. Men det var värt det!

Nu ska jag nog äta lite, måste få i mig lite mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0