Serie missbrukare

Tisdag kväll och jag sitter här med mörk choklad och vatten, riktigt gott. Idag har jag inte gjort så himla mycket...Robin kom aldrig för han kände sig dålig...feber och sånt. Sjukt tråkigt men men det är sånt som händer tyvärr. Så istället blev det OC för min del. Fick 4 säsongen av pappa i lördags så jag tänkte jag kunde kolla och ja jag fastnade som vanligt...har redan hunnit se 8 avsnitt :P What can you do right? Gustaf kollade lite halvt först med mig men han tyckte att det var så himla råkigt så han gick upp till sig själv och underhöll sig med datorn misstänker jag.

Jag lagade mat sen när resten av familj kom hem och det blev väldigt lyckat, de åt det iaf utan några grimaser så det betyder alltid något eller hur? ;)

Pratat med Hannah med idag och Helsingborg blir av fast det blir övernattning med! Ska bli så sjukt kul, att komma ifrån hem och bara mysa, skratta och ha kul med Hannah och Camilla! Längtar! <3

Annars så händer nog inte så värst mycket...ska till tandläkaren imorgon och kolla ifall jag har några hål...det är något jag är sjukt stressad över för jag har inte varit hos tandläkaren sen jag tog av min tandställning...hoppas som bara den att jag inte har några hål. Har aldrig haft det och vill inte börja ha det heller. Mamma sa att vi skulle försöka fixa mitt busskort imorgon med. Det måste jag verkligen göra för bussförarna hatar mig. Jag skojar inte, jag har fått sjukt mycket skit för det här jävla busskortet. Är så trött på det, varför kan de inte bara göra korten bättre? Det måste vara billigare i slutändan egentligen.

Nej nu ska jag nog faktiskt krypa ner i sängen och fortsätta kolla OC ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0