Skola imorgon...

Är det någon annan än jag som har lite små ångest över att skolan börjar imorgon? Jag är verkligen inte reda för att börja igen...men men.

Igår så var jag hemma hos Andreas och där var Camilla, Hannah och jag bjudna. Det blev bara Lotta, Andreas, Jonas och vi men det var en ganska mysig kväll för det. Blev mycket guitar hero, specielt för Camilla. Men det roligaste var nog alla gånger hon slog Jonas, ganska brutalt med ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag kollade på filmen Lolita och den var konstig måste jag säga. Jag hade helt andra förväntningar om den. Men den var bra på ett sätt det var den, för den var inte tråkig eller så men konstig. Annars har det inte hänt så mycket idag, har mest tagit det lugnt faktiskt.

Ska nog ta lägga mig tidigt ikväll så jag kommer upp imorgon, börjar tyvärr 8...

Jag är ledsen, jag vet inte varför jag gjorde det...

Kommentarer
Robban säger:

Du är inte den enda som har ångest... söndagsångesten känner ja också av =/ du är inte ensam

2009-02-22 | 19:27:22 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0