Luft

Då sitter man här med ögonlock som snart bränns upp...har inte feber men känner mig riktigt sjuk. Vaknade med världens illamående så det blev ingen skola för mig idag. Somnade om och gick upp halv 12 ungefär. Riktigt skönt var det, jag behövde de extra timmarnas sömn. Har inte sovit så himla mycket den senaste tiden så jag njöt verkligen av de timmarna. Sen har jag bara legat i sängen och kollat på gamla One Tree Hill avsnitt och försökt få i mig lite mat. Även om jag inte har känt mig alls bra, så har jag verkligen njutit av dagen. Jag gick upp och kände ett sånt lugn och det har jag inte känt på evigheter. Jag kunde andas igen och det kändes riktigt skönt. Jag fick landa och ta det lugnt, så som jag velat göra hur länge som helst. Fast det var jobbigt att jag var sjuk samtidigt dock, men ändå.

Det blir skola för mig imorgon, har prov och det får jag inte missa. Känner inte alls för det bara, jag kan inte skriva under tid, inte på svenska iaf. Men det kommer nog gå ganska bra hoppas jag. Jag har en kort dag imorgon med så jag överlever. Fast en dag till hemma hade inte varit helt fel. 

Sen har jag saknat dig med idag och inget är skit samma med dig, tro mig. Jag har fallit (riktigt hårt med) och jag vet seriöst inte hur jag ska kunna ta mig upp igen om det inte blir som jag hoppas. Jag vill bara göra det så lätt som möjligt för dig och då kan det låta som att jag inte bryr mig men tro mig det gör jag. Jag bryr mig så himla mycket om dig och du betyder allt för mig. Jag är bara lite rädd det är allt, men jag ger inte upp fören du säger det till mig <3

If I was sincere
whispered my fears
would you still be here?

Would you stay?
Would you stay with me?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0