Måndagskväll

Då var det måndag kväll. Jag som slutade tidigt idag...men dagen började med Org. Led. vilket var ganska tråkigt och tröttsamt, specielt klockan 8 på morgonen efter typ ingen sömn..fast vi fick reda på att vi inte har någon lektion nästa vecka! Det betyder att jag börjar 11.20 istället, så himla underbart! Älskar sovmorgonar. Sen blev det frukost på EH med Nicole som vanligt. Det var väldigt mysigt och vi pratade om hur våra lov hade varit och lite sånt, aldrig fel. När vi väl kom tillbaka till skolan så var det idrott och där har vi teori och måste lyssna som fan så vi inte missar något eftersom vad som helst kan komma på det provet. Sen var det lunch där det var väldigt goda potatisar (tror att de var steka eller något liknande) och det åt jag, var inte så himla hungrig efter den frukosten som Nicole och jag hade haft. Drack vatten till lunchen eftersom jag ska vara utan mjölk nu i en vecka (sprack på EH jag vet...) och jag tycker att det blir så smaklöst med vatten när det gäller mat, men ja om det hjälper mot min mage så gör man det som behövs eller hur? Därefter blev det Eu. St. där vi fick ut våra uppsatser och jag blev något besviken, men visst jag erkänner att det inte var min bästa uppsats men ändå jag tyckte faktiskt att jag förtjänade högre än vad jag fick. Det är ju lärarmöte nu på torsdag och vi får väl se hur jag ligger till i typ alla ämnen...

När jag väl kom hem satte jag mig och kollade på 90210 (lite back jag vet...) och sen lite på gamla avsnitt av One Tree Hill, ganska mysigt, sitta i en fåtölj med en filt och kolla på lite amerikanska serier.

Nej jag måste nog duscha nu...en lång varm dusch, det låter inte fel, kanske kan bli lite varm?

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0