I'm home!

Då var man hemma igen efter en väldigt underbar, lyckad mini weekend (eller vad man nu kan kalla det för) och nu sitter jag här med så trötta ögon så jag vet inte vad. Men igår började det med att jag tog bussen in till centralen där Camilla hoppade på i Vellinge och sen satte vi oss på tåget och bara pratade på. Resan upp gick så himla fort. Sen hämtade Hannah upp oss efter mycket om och men, vi var lite lost Camilla och jag, men det var ett äventyr det med ;) Sen kom vi hem till lägenheten (Hannahs farmors), den var så sjukt fin och stor! En massa utrymme. Sen hade vi en helt sjukt rolig trevlig kväll tillsammans <3 Seriöst en av de bästa kvällarna jag har någonsin haft på länge!

Sen kom vi upp vid halv 9 på morgonen eftersom vi hinna med så mycket som möjligt. God frukost och sen skulle tre tjejer göra sig iordning framför en toalett (det fanns en till men inte så bra ljus...), blev lite trångt men det funkade. Vi tog bussen sen och vi var i stan halv 11, duktigt eller hur? Vi kollade lite nere i hamnen först, vilket var riktigt mysigt. Sen bestämde vi oss att kolla på Kärnan (kulturella på egen hand!) och vi fick en sån fin utsikt över Helsingborg och Danmark för den delen med! Därefter blev det shopping! Det var jätte mysigt och jag handlade en aprikos klänning/tunnka, en koral röd top med en rosett och en ny foundation. Vi hade så sjukt kul i provrummen :D

Efter det fikade vi på Helsingborgs mysigaste café, Fahlmans. Det var dyrt men riktigt mysigt. Camilla och jag tog varsin tårtbit medan Hannah tog en slät bulle...men hon var bara sugen på det och hon fick sista biten av min tårta för jag orkade inte äta det. Sen kollade vi runt lite till men vi kände att vi lite trötta så vi åkte hem till lägenheten istället och låg och snackade där. Skit skönt att prata av sig om verkligen allt. Därefter blev det dags att ta sig till centralen, vi hade bestämt för att ta ett tidigare tåg eftersom vi inte gjorde något och vi vill komma hem lite tidigare. Men när vi väl kom till centralen såg vi att det gick ett om 15 min och vi skulle köpa mat innan det med...vi sprang upp till M&D och fick snabbt beställa det vi ville ha och sen tillbaka ner på centralen och in i tåget. Vi hade ändå 2 minuter över när vi väl satt ner. Fast vi hade en sur kärring bredvid oss som verkligen inte flytta på sina saker så Camilla kunde sitta...dålig stil men jaja det löste sig till slut. Vi satt och åt vår mat på tåget och pratade igenom allt som hade hänt och bara landade efter allt som hade hänt. Sen tog vi bussen hem och ja nu sitter jag här. Tack tjejer för en sån helt underbar mini weekend! <3 Vi måste göra om detta! :D <3

Pratade lite med Robin nu när jag kom hem och stackaren är så förkyld...fast gnällig är han men vilken kille är inte det när de är sjuka? ;)

Nej seriöst en säng hade inte varit fel nu, ska nog göra mig iordning och lägga mig och kolla lite på tv och sen bara somna.

Tack igen sötnoser <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0