En väldigt lyckad kväll

Det har redan hunnit blivit lördag och idag har jag verkligen inte gjort mycket. Men igår var en rolig dag/kväll/natt. Skolan var helt ok, lång som vanligt men den gick ganska fort så det kändes inte lika tungt. Sen gick Nicole och jag till Malmborgs vid Erikslust för att handla det vi behövde för hennes tjejmiddag/fest. Vi handlade för över 400 kr och vi som bara skulle ha lite wok...
Robin ringde sen och han var med Jonte och de va så snälla att de hämtade oss vid Erikslus och körde oss hem till Nicole. Sån snäll kille man har? =) När vi väl kom in så tog vi Rex på en runda och sen åt vi pizza för vi var så himla hungriga. Efter det fick vi lite bråttom, vi fick byta om och fixa till oss för de andra tjejerna skulle komma då. Det blev matlagning i Nicoles kök där woken var inte den bästa och riset blev överkokt...:P Men det gick att äta och sen blev det marängswiss och det var verkligen uppskattat. Sjukt gott var det. Sen kom resten av gästerna (killarna då). Kände mig något dissad av Martin dock...men jag överlevde ;) Blev kittlad av Jonte och Richard (tror att de hette det) som fan sen med, jag är lätt kittlad med så de hade sjukt roligt med det i en evighet kändes det som. Pratade en del med KB, rolig kille som hade roliga historier att berätta, alltid lika kul att lyssna på. Robin (inte min, utan Fridas) försökte få mig att tycka WoW är kul och fatta det men det gick inte riktigt så bra dock. Tycker att det är sjukt tråkigt men ja han försökte iaf xD Nej sen vid halv 3 blev jag hämtad och hamnade i sängen 3, hade riktigt kul. Tack gumman för en riktigt trevlig och rolig kväll <3

Idag har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt. Gick på en teater och Gustaf skulle egentligen följt med men han kände sig inte riktigt frisk så jag ringde Hannah och hon följde med =) Skit rolig var den, skrattade som bara den. Även Hannah tyckte att den var en hit, väldigt lyckat ;) Sen släppte vi av henne i Vellinge eftersom hon skulle till Oscar och vi körde hem. Skulle egentligen träffat Robin idag, men han kände sig inte riktigt bra så det blir filmkväll på egen hand med en massa godis =) Skönt att ha en kväll för sig själv faktiskt. Nej det blir nog lite dator nu och sen film :) 

 

Mys kväll på egen hand med godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0