LOV...eller snart

Ett tag sen jag skrev här och det ska jag ändra på nu. Måndags var verkligen en skit dag tills på kvällen då Robin gjorde min dag. Han var så himla underbar och fick mig att skratta, le och glömma allt skit som hade hänt under dagen. Sen under tisdagen så åkte jag hem till sötnosen. Fast det tog en hel evighet bara...satt fast i kö skit länge och sen skulle de byta bussförare vid Södervärn...men men jag kom fram till slut och jag typ däckade i hans säng. Sjukt skönt och jag bara njöt. Vi pratade och typ halv sov. Riktigt mysigt. Det var snöstorm sen när jag skulle hem och Robin följde med mig till Södervärn så jag slapp ta bussen själv. Men jag kunde knappt gå pga mina skor, så jag fick hålla hårt i Robin, men han klagade inte ;)


I onsdags så hade vi hälsodag, där vi hade sjukt god frukost och sen kom en ifrån ungdomsmottningen och pratade med oss. Därefter var det matlagning där vi gjorde skit god wok med kyckling med nudlar. Vi hade en genomgång i massage sen efter matlagningen och det var sjukt skönt faktiskt. Jag måste verkligen gå på en massage behandling för att lösa upp mina knutor. Då kanske jag äntligen kan slippa ha ont i min rygg. Och som avslutning så hade vi magdans...ja ni hörde rätt MAGDANS! Men det var inte så farligt som jag trodde. Fast det var sjukt jobbigt att det var hela skola, det hade nog varit roligare ifall det bara var typ vår klass eller alla i 2an. Sen åkte jag hem och pratade lite med Robin i telefon. Vi underhöll varandra och sånt är aldrig fel.


Igår var jag så övertrött och fick verkligen tvinga mig själv upp. Lång och dryg dag där inget specielt hände direkt. Var mest trött och pluggade in svenskan som jag har prov på nu idag. Sjukt stressade. Ska kunna 74 frågor utantill och egentligen en massa texter med, men texterna har jag inte orkat plugga på så vi hoppas på det bästa.


Idag har det bara varit skola än så länge och sitter fortfarande här. Inga direkt roliga lektioner men jag har köpt choklad och det var väldigt tacksamt för mitt huvud har varit helt död idag. Visst det är snabba energi kickar men det är det bästa jag har just nu. Provet är om 30 min och jag är sjukt stressad. Jag hoppas verkligen att det går bra. Jo men det gör det!


Imorgon är det Valentines day och jag vet inte riktigt hur det blir..hoppas iaf att det blir lite mysigt och att jag inte sitter själv...vill verklingen göra något. Hoppas bara att Robin kommer till skott...jo men det gör han för nu ska det bli bra här!


Nu är det snart lov och jag längtar!! Ska bli sjukt härligt. Jag ska för det mesta ta det lugnt men på fredag blir det Helsingborg med Camilla och Hannah! Det ska bli riktigt kul. Ska nog träffa Robin lite med =)


Nej nu måste jag kolla igenom frågorna igen till provet! Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0