Cloud nine...

Varför kan du få mig falla så hårt? Det är helt sjukt...du är så himla underbar och jag kan verkligen inte alls släppa dig. Under en sån kort tid har du påverkat mig så sjukt mycket. Du har all förmåga att få mig att skratta, det spelar ingen roll hur ledsen jag är. Jag längtar efter dig, jag saknar dig hela tiden. Jag vill bara ha din närhet. Jag älskar att mysa med dig, bara hålla om dig och pilla dig i ditt hår. Du kommer alltid vara min baby vad som än händer för du betyder allt för mycket för mig. Känner mig bara stressad över nästa gång jag träffar dig...då får jag reda på vad som händer mellan oss. Jag ska förbereda mig för det värsta men hoppas på det bästa. Men tack sötnos för en helt underbar alla hjärtans kväll med dig <3 Dagen kunde inte ha slutat mycket bättre...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0