Övertrött

Shit få man lov att vara så här trött? Men det är lite mitt eget fel...pratade med Robin tills typ 1 inatt och sen hade jag svårt att somna. Ikväll måste jag verkligen ta igen min sömn för annars vet jag inte hur jag kommer orka gå upp. Men det är skönt att det är fredag idag, fast det är en lång dag med fortsättningen av uppsats provet som sista lektion. Något drygt faktiskt. Men förhoppningsvis så kommer dagen att flyta på ganska snabbt, iaf tills ikväll. Hoppas så att det blir en mysig och härlig kväll...

Har lite smått panik över mammas födelsedag som kommer upp snart och jag har ingen aning om vad jag kan köpa. Visst det är om typ 2 veckor men det känns inte riktigt så himla bra att vara ute i sista minuten när det gäller presenter, specielt när man inte ens vet vad man kan köpa. Någon som har några förslag på vad man kan köpa?

Tror nog att det blir stan idag på håltimmen, ska kolla lite plus att jag är sugen på att äta ute. Kan se ifall Nicole vill hänga med så jag slipper äta själv. Det är alltid mycket roligare med sällskap.

Jag hamnade här på skolan en timme innan vi började eftersom smarta jag glömde min cykel på busshållsplatsen och jag kände inte för att gå 2 km på morgonen direkt. Så mamma fick köra mig och hon körde halv 8...gick upp typ en timme tidigare än vanligt. Något surt men mer det än att gå.

Nej nu ska jag kolla runt lite till här och sen gå ner och ha min lektion.

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0