Aww gumman <3

Ok denna dag har verkligen inte varit den bästa. Sov bara 3 timmar inatt, det kan vara en av anledningar till varför denna dag var dömd från början...Men tandläkaren gick bra, inga hål! Känns sjukt skönt att veta det för jag va grymt orolig för det. Sen fixade mamma och jag mitt busskort! Äntligen! Nu ska jag förhoppningsvis slippa en massa bråk mellan bussförare...

Sen åkte mamma och jag tog en fika och vi hade lite mamma, dotter tid tills pappa och gustaf kom. Fick en ring av pappa då, den är riktigt fin faktiskt. Passar mig väldigt bra, enligt min familj. Den liknar lite en ring jag hade innan...men vi ska inte tänka så. Glada tankar!

Annars gjorde jag inte så mycket idag, kollade klart OC, riktigt fint slut måste jag säga. Men säsong 4 var inte lika bra som de andra, mycket för att Marissa inte var med tyckte jag. Det blev inte riktigt samma känsla. Fast kul var det och det var mysigt att mysa med Smulan med som låg i min famn =)

Sen fick jag världens gulligaste email ifrån Jess idag, shit vad glad jag blev! Hon är så himla underbar och vet verkligen vad som gör mig glad. Hon gav mig nytt hopp och seriöst sånt är verkligen aldrig fel! Tack gumman <3

Just nu gör jag inte så värst mycket, tar det mest lugnt och funderar på att lägga mig tidigt ikväll så jag är lite piggare imorgon än vad jag var idag. Ska till läkaren imorgon oh det är tidigt...8.20 ska vi köra dit. Kill me now...

Hoppas ni hade en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0