Vila med stress, lyckat eller hur?

Så idag var det söndag fast jag har faktiskt en hel veckas lov efter denna dag så det är sjukt skönt. Jag har inte gjort något direkt idag...har fastnat för serien 24 (gammal jag vet). Pappa köpte första säsongen i fredags och den har jag snart sett klart :P Freak jag vet, men det har faktiskt varit ganska avkopplande för jag känner mig stressad över så himla mycket just nu. Jag vet att det är lov och allt, men ja jag är som jag är plus det händer en del saker med just nu som stressar mig. Men jag ska faktiskt åka in till stan imorgon och officiellt ska jag börja på SATS. Ska börja konditionsträna och bli av med så mycket stress som möjligt. Tror faktiskt att det kan bli riktigt bra, även om jag drar mig lite för det. Jag är inte riktigt någon som gillar att träna direkt men jag tror att jag behöver det. Ska bli intressant hur jag känner mig imorgon...

Hjärnan går på högvarv just nu..en massa tankar och oro. Usch va jag hatar att vara i denna sits. Jag hoppas som fan, men vet också om att jag måste tänka på att jag ikanske nte får det jag vill. Varför ska allt vara så svårt? Varför all denna osäkhet hela tiden när det gäller nästan allt? Men jag måste vara stark igenom detta hur det nu än blir. Även om jag vet att det kan bli riktigt svårt och jobbigt. Nej nu ska vi inte tänka negativt här! Positiv anda och fokusera på det jag vill ha så kommer det förhoppningsvis till mig precis som jag har längtat och önskat efter ett tag nu.

Nej idag så händer det nog inte mycket. Det blir nog bara ta det lugnt och kolla lite till på 24 (smått beroende jag vet). Imorgon ska jag sova ut och då menar jag verkligen sova ut! Behöver all vila känner jag. Sen blir det nog en bra frukost och därefter tar jag mig in till SATS och kommer igång på riktigt. Jag längtar faktiskt tills dess på något konstigt sätt. Håller jag på att bli sjuk eller? Nej det är nog bara förändrar i mitt liv som är bra för mig och jag har börjat inse vad som behövs för att jag ska få ihop det.

Nu ska jag ner och kolla vad vi har för mat här hemma i kylskåpet, börjar bli lite hungrig ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0