Över mina förväntaringar!

Shit jag är helt slut, sov inte så värst mycket inatt så det har nog en ganska stor förklaring till varför. Men denna dag har varit ganska bra faktiskt, över mina förväntar helt klart. Började med tråkig företagsekonomi som faktiskt var lite halv rolig idag eftersom vi kollade på lite roliga reklamer så påverkar oss. Sen direkt upp till japanskan där vi kollade klart filmen Shall we dance, tydligen så har USA blivit inspirerad av denna film och gjort en nyare version. För den japanska var nästan i detalj likt den amerikanskan, eller tvärtom blir det då. Jag tycker den filmen är så söt, så det var verkligen inte fel kolla på den. Därefter var deet lunch där det blev mackor för min del eftersom det var soppa och jag äter nog bara tomatsoppa om inte ens det...

Matte var nästa punkt på schemat idag och idag hade vi den "nya läraren" som undervisade oss och det ser ut som att vi kommer ha honom och det har jag inget emot. Han var riktigt duktig och arbetade väldigt mycket pedagoiskt och jag gillade honom sjukt mycket. Jag tror att det kan bli riktigt bra med honom om jag ska vara helt ärlig. Vi hade mentorstid sen efter det och vi gick igenom lite kursförslag som vi elever har velat ha och om vi har tur så kanske vi kan få några av dem. Vem vet? Sedan var det historia i ja 5 minuter ungefär eftersom det var lärarsamtal klockan 3 och Patrick kände nog att det inte var lönt att börja på något nytt. Så Nicole och jag bestämde oss för att köpa lite godis så vi var peppade inför samtalen och jag pratade med Robin under tiden och det kändes riktigt skönt. Vi hade jävligt kul, precis som det ska vara och han fick mig att känna mig mer beredd att träffa lärarna. Så tack så mycket sötnos <3

Nicole och jag fixade till det sista inför prestenation inför imorgon i Eu. st och det blir nog ganska bra tror jag. Sen började samtalen och jag blev riktigt njöd faktiskt...jag trodde inte att jag låg så bra till i alla ämnen. Kändes som 10 kilo bara försvann ifrån mina axlar, sjukt skönt. Sen åkte jag hem med pappa och vi köpte mat på Millenium och handlade lite saker på Konsum samtidigt som vi väntade på maten. Sen kom vi hem och åt och det var väldigt gott, super mätt blev jag men det är så man ska bli efter man har ätit eller hur? ;)

Så är det fredag imorgon och det är inte fel, vet inte riktigt vad som händer då, skulle kanske göra något med Robin, får se. Sen på lördag ser det ut som att jag ska umgås med Hannah och Camilla och det är aldrig fel! <3 Söndag blir nog mer plugg/slapp dag, så min helg är ganska fullbokad men ändå inte. Känns lite som att jag har fått tillbaka gnistan igen efter det som hände idag. Ska försöka kämpa lite till nu, för det känns lite mer värt det nu än vad det gjorde igår. Och vem vet vad som händer nu den närmsta tiden? Återstår att se helt enkelt och vad vore livet utan lite överraskningar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0