Sötnos <3

Shit jag är helt död...denna dag har varit lång och dryg redan från början. Började med att jag kunde inte alls somna inatt eftersom jag bara låg och tänkte på en sak hela tiden (får skylla mig själv att jag var så dum att jag kollade men ja) och sen när jag väl skulle upp så orkade jag inte alls. Men jag kom till slut upp och åkte in till skolan, fast första lektion som var Org. Led. kollade vi på film hela tiden...kändes extremt lönt att dra sig upp ur sängen för en film. Sen påbörjade jag min engelsk uppsats om American History X, gick ganska trögt faktiskt eftersom jag var så slut i huvudet. Vi hade matte resurs sen efter det, där vi ja typ gick igenom provet inför imorgon men ändå inte. Det provet känns misslyckat från början. Vet seriöst inte alls hur det kommer att gå. Men iaf, vi hade idrott sen efter det och vi har påbörjat vår terori lektioner nu och visst det är inte alls roligt, men det är lite bättre än andra saker. Därefter hade vi european studies, där vi inte gjorde ett skit kändes det som. Bara stt där typ och Patrick gick igenom lite frågor och vad vi skulle tänka på uppsatsen som ska vara inne nästa vecka. Så vi slutade sådär 20 min tidigare och sånt är aldrig fel. Men jag stannade kvar lite på skolan för att skriva på min uppsats och jag kom faktiskt en bra bit, fastän jag smsade med Robin samtidigt. Fast sen när han ringde så stängde jag av datorn, roligare att prata med honom. Så han höll mig "sällskap" hela vägen hem och fick mig att skratta, specielt när han var inne på Elgigantens hemsida och hittade lite fel...vissa spel kostade 99 999 kr...där skrattade vi som bara den åt det. Så jäkla klockrent bara :P Tack du sötnos, du får min dag att bli så himla mycket bättre <3

Kom hem sen där jag har suttit och skrivit på min uppsats och den blev äntligen klar, inte min bästa men jag har gjort den och skickat in den och det räcker just nu iaf. Sen har jag inte gjort så himla mycket efter det. Åt precis och nu sitter jag här. Ska nog snart hoppa in i duschen och ta en riktigt varm dusch, fryser sjukt mycket.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0