Lyckad eftermiddag på Jensens eller hur Nicole? ;)

Då var man hemma igen, väldigt mätt måste jag erkänna. Både Nicole och jag valde Pork steak på Jensens med en brödkorg som förrätt. Skit gott var det. Men sen det som hände på Jensens eller precis när vi kom in var dock så himla roligt. Servitören kommer och visar oss vårt bord och jag går före, nästa sekund hör jag bara en stor duns och vänder mig om för att se Nicole ligga platt på mage och med menyer utsprilla över hela golvet! Alltså när jag såg det dog jag nästan av skratt, det såg bara så jäkla roligt ut och alla kollade på henne. Visst var det synd om henne, men seriöst sån tabbe! Tydligen så gled hon med sina sjukt snygga högklackade skor och fått tag i korgen där menyerna låg i och ja sen hamnade de på golvet samtidigt som hon gjorde det med! Hahaha detta lär vi inte glömma på länge Nicole, sorry! ;) Sen precis innan vi gick in på Jensens så passerade vi tva danskar (tror vi) och den ena stötte på Nicole utan någon framgång alls. Han bara: Heej och hon bara eeeh hej? Hahaha sån diss.

Men vi hade sjukt kul och vi satt och åt, snackade och skrattade som bara den. Väldigt skönt måste jag säga, specielt eftersom dagen började inte så bra. Jag fick ett perfekt slut på den och det är sjukt skönt! Tack gumman för att du får mig att skratta, vad jag skulle jag har gjort utan våra flum dagar? <3

Sedan när jag kom hem så kom våra grannar in (de hade precis varit över i USA för att hälsa på sina barnbarn aka Jess och Olivia) och de hade presenter med sig :D Jag fick M & Ms, Kisses (godis), en bok som verkar vara sjukt bra och halsband och örhänge! Blev riktigt glad. Såna små överraskningar känns alltid bra att få.

Jag har precis kommit ur duschen och kollar lite halvt på Laura Craft på tv4, samtidigt som jag kollar runt lite på dator. Ska försöka somna tidigt idag så jag kommer upp imorgon. Börjar tidigt så...

Pussar!

Kommentarer
nicole säger:

Haha roligaste dagen på ett tag! Jag tycker jag är väldigt duktig som redan skrattar åt saken och skiter i vad folk tänkte! Klockrent var hla middagen iallafall, allt innan (skolan etc) kan ju diskuteras ;)

2009-01-15 | 21:26:14 | http://nlindborg.blogg.se/
Mikaela :) säger:

Hahahahahahahaha, det hade jag lätt velat se! xD

2009-01-15 | 21:30:46 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0