Ny design...och allt tack vare Robban!! <3

Som sagt min blogg har fått en något annorluda design and I'm loving it! Och jag har världens sötast snällaste kille som kan dessa saker som har gjort allt detta! Haha tur att man är charmerande eller hur? ;) Nej men jag tror att han hade kul när han gjorde den och jag var inte den lättaste att pleasea direkt :P Men visst blev det över snyggt? :D Jag är så super nöjd över designen!

Ja idag så har inte så mycket hänt direkt, men mitt busskort blev avmagnitiserat idag och jag fick det igår. Lackade ur som fan och det kan inte vara jag där, för hur skulle jag hinna göra det på mindre än 24 timmar? Det måste vara fel på maskinerna alltså. Jaja annars så var det japanska, svenska och civics idag och vi gjorde inte direkt något specielt. Kollade på film i både svenska och civics så kändes något av en onödig dag måste jag säga. Sen försov jag mig med imorse så jag hann inte äta frukost (så duktig jag vet...) och det var äcklig fisk till mat idag, så jag fixade ihop en pastasallad med lite fetaost och ganska god sås =) Alltid något eller hur? Sen efter skolan blev det en liten snabb runda på Hansa, där jag hittade ett nytt nagellack som var i skimrande rosa typ, Brilliant Lily hette den så det blir nog bra tror jag. Åt även en scones på Espresso House för jag var så himla hungrig, blev även Cola eftersom jag var sjukt tröstig och jag ville ha något sött. Världens gulligaste bebis var där med, hon vinkade så glatt åt mig och sa t.o.m hej! Så himla söt och då längtade jag lite. Jag menar vilken tjej gör inte det, när hon ser en sån söt bebis? Sen hjälpte det inte mycket att Nicole och jag diskuterade graviditet och ha barn och allt sånt innan idag. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan barn, absolut inte. Fast jag vill inte ha barn för tidigt heller, men det första barnet ska komma innan 30 hade jag tänkt mig. Ser fram emot den dagen faktiskt, men den får absolut inte komma nu för jag vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra då.

En annan diskution som kom upp idag var att två tjejer i min klass (vad jag vet än så länge) får typ inte bo kvar hemma efter studenten...det tyckter jag var riktigt konstigt för hur i all världen ska man kunna fixa ihop pengar till en lägenhet och all andra kostnader precis efter studenten? Jag hade aldrig fixat det iaf. Nej vad jag vet så får jag stanna tills jag kan/vill flytta och den säkerheten/tryggheten vill jag väldigt gärna ha. Vi får väl helt enkelt se vad som händer i framtiden!

Jag funderar faktiskt på att kanske lägga mig, känner hur ögonen sviker mig nu. Tack ännu en gång Robban, jag blev så himla nöjd med bloggen! <3

Pussar!

Kommentarer
Robban säger:

Aaw sötnos <3 de va bara roligt att hjälpa dig men ja du va lite kräsen först ;) haha



haha du är skicklig som förstör ett busskort på mindre än EN dag :P har aldrig hört talas om nån annan som har lyckats med det faktiskt ;)

2009-01-14 | 22:31:13 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Mikaela :) säger:

Bloggen är riktigt snygg!! :D

Och jag tyckte oxå det där med att inte få stanna hemma var sjukt skumt..:S

2009-01-15 | 21:28:35 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0