Grattis!

Ok tänkte bara skriva ett lite snabbt inlägg här innan jag verkligen måste gå och lägga mig. Jag har en ganska lång dag framför mig imorgon och med tanke på hur lite jag sov inatt så måste jag komma i säng genast typ. Nej men denna dagen har varit helt ok ändå. Började 10.25 med japanska och det gick ganska bra. Sen lunch där jag inte åt så mycket, eftersom det inte var direkt gott. Svenska på det efter det och vi gjorde inget, verkligen inget. Vi har en 50 min lektion och vi slutade 20 min tidigare...jag gjorde japansk läxan då så jag skulle slippa göra den sen när jag väl kom hem. Till slut hade vi civics där vi pratade lite om economics och företag...ganska intressant faktiskt. Sen kollade jag lite på efterrätter till på lördag och jag hittade ett som låter sjukt gott. Ska bli sjukt kul nu på lördag och förhoppningsvis så blir det bra. Sen åkte jag in till stan och träffade Chrille ett tag. Det va ett tag sen och vi satt och pratade lite och det var trevligt. Sen blev det hem där jag skrev min tråkiga historia uppsats...är nästan klar nu. Lite mer än en halv sida kvar. Får göra klart den imorgon. Orkar inte nu. Sen blev det lite smsade med Robin som vanligt, alltid lika kul. Han var dock övertrött efter sin praktik idag så jag får väl höra mer om det imorgon eller fredag misstänker jag.

Kollade på Top Model med. Ganska bra avsnitt. Men jag kollade inte riktigt fullt på det, skrev ju på min uppsats...

Förresten Olivia fyller år idag, 17 år! Grattis gumman! <3

Nej vad sägs om sängen med lite friends avsnitt och sen nattinatt?

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0