Skolan..?

Hahaha verkligen lpönt att åka in idag, inte en lektion hade jag idag. Eller jo jag försov mig till företagsekonomin så det blev ingen där och sen skulle jag till läkaren så det blev ingen japanska för mig. Men sen var matte, mentorsamtal och historia inställt så ja. Kändes så lönt att åka in idag, verkligen. Jaja Nicole och jag har försökt vara duktiga och visst vi gjorde klart power pointen till engelskan men där slutade vår ork ungefär :P Så arbetet inom EU st. blev ju verkligen gjort...hahaha. Nej men vi hittade typ nada och det lilla jag hittade fick hon skriva av och det gick ju sååå bra. Hahaha visst är vi duktiga?

Nu ska vi snart bussen för vi ska äta på Jensens! Så himla gott! Ha det bäst så länge och tänk inte för mycket på oss när vi sitter och äter as god mat ;)

Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0