Terminstart!

Jaha så nu har skolan börjat igen och allvarligt talat så är jag verkligen inte redo för det. Jag menar jag åkte in, satt på Matte C lektionen och sen efter den så hoppade jag av. Jag orkade bara inte. Det är redan allt för mycket som händer, i skolan och hemma. Jag ångrar inte mig för jag vet att jag hade bara fått ångest över all press. Nej det räcker med den pressen jag har just nu, eller jag hade älskat att ha mindre press men så lätt är det inte tyvärr. Men annars idag så var det rätt lugnt. Det hände inte så värst mycket direkt, vilket va skönt. Lackade ur på Sven för att han inte hade koll på att jag hade gjort företagsekonomi provet eller vem jag var ens...riktigt dålig stil av en lärare tycker jag.

Jag hämtade ut en del av Robins present idag och shit va njöd jag blev! =) Jag måste fokusera på såna saker och inte allt annat. Jo men det blir nog bra ska vi se ;)

Fredag imorgon, vilket är riktigt skönt. Känner absolut för ledighet igen :P Eller riktigt ledighet där jag kan andas och slappna av men men man kan ju alltid drömma eller hur? Jag vet att det är fler än jag som gör det i detta hushåll. Men nog pratat om detta. Förhoppningsvis så kan man träffa någon i helgen eller kanske gå en runda på stan med mamma och luncha, bara hon och jag. Vi har inte gjort det på evigheter och det hade verkligen varit så skönt.

Nej vad sägs om en varm skön säng med några Friends avsnitt? Måste se lite pigg ut imorgon eller hur? ;)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0