Sönder sliten telefon?

Allt för längesen jag skrev något känner jag, så jag tänkte skriva lite nu här innan jag ska in i duschen.

Helgen har varit riktigt bra. Fredagen var lite dryg bara med alla lektioner men kvällen var sjukt skön. Sen lördagen blev det till att städa, handla det sista, duka och göra mig iordning för min lilla fest/middag. Det var sjukt trevligt och kul. Maten blev riktigt lyckad fast vi hade 4 pizzor kvar när kvällen var slut...men tårtan var en riktigt hit! Den ska jag helt klart göra om. Sjukt lätt var den att göra med. Nej sen blev det lite World tour där Nicole och jag sjöng typ duett :P Vi kunde typ inga låtar men vi fixade det på något sätt iaf ;) Men det blev en väldigt lyckad kväll och sånt uppskattas alltid!

Sen söndagen gjorde jag typ inget. Kollade på 90210 och jag har fastnat totalt för den serien! Riktigt bra och det ska bli spännande och se vad som händer här näst. Pratade med Jess och Olivia i telefon och det har jag inte gjort på en evighet och det var riktigt kul, fastän de dissade mig totalt...tydligen hade Olivia hittat ett brev där jag hade lovat en sak som jag verkligen inte har hållt och detta lär jag höra resten av mitt liv typ...jaja vi har kul ändå och jag kommer på något för att hämnas ;) Sen blev det prata med Robin i sådär 4 timmar typ...min hemtelefon fick ta den smällen...whoops. Vi pratade seriöst om allt, helt sjukt. Vi ville verkligen inte sluta prata för vi försökte göra det ett par gånger och så hamnade vi i en ny diskution om något helt annat och satt där och pratade på som bara den. Mamma sa att vi hade slitit sönder telefonen...:P Riktigt kul var det och det var skönt att prata av sig om allt!

Sen idag har jag inte gjort så mycket, gick i skolan och sen ringde jag Robin och pratade med honom hela vägen hem. Jag fick dock en liten överraskning när jag kom hem. Basco hade spytt ner hela köket, hallen, tvättstugan och sin korg. Riktigt mysigt...verkligen. Gustaf var också hemma och ja han fick torka upp...jag sa att jag var tvungen att plugga och det var jag med...men han fick godis sen som tack plus pengar av mamma. Så det löste sig. Sen blev det katakana tecken...46 tecken där jag har skrivit alla 20 gånger plus förhört mig själv 1 gång och det gick inte alls bra. Känner mig sjukt stressad över det eftersom provet är på onsdag...men det löser sig nog förhoppningsvis.

Nej nu kallar duschen på mig!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0