27/1...

Denna dag har varit lite upp och ner, den började skit och slutade bra. Men denna dag var egentligen dömd ifrån början eftersom det är den är 27/1 och ja det kändes lite. Det är inte alltid världs lätt att glömma saker sådär, men det börjar bli lättare. Fast idag var inte kul direkt. Jag mådde skit annars med, huvudvärk och frös som bara den så jag åkte hem efter halv 14. Jag skulle egentlgen träffa Robin idag och jag trodde han skulle höra av sig och han trodde jag skulle höra av mig så det blev total missförstånd, sjukt jobbigt. Jaja vi smsade en del och sen ringde jag honom när jag kom hem och vi bara pratade ut och ja han fick mig på bra humör igen och jag älskar den egenskapen hos honom.

Sen annars så har jag pluggat japanska och jag har skrivit alla rätt tre gånger i rad nu!!! Överlyckig för jag kunde inte alls dem igår! Känns faktiskt ganska bra inför provet imorgon och sånt är aldrig fel.

Har inte gjort så mycket annars, chattar lite halvt nu, samtidigt som jag kollar på top model. Förresten vem tycker ni ska vinna? Jag gillar Elina sjukt mycket. Men vi får väl se vad som händer.

Det kom inte ut något nytt avsnitt av Gossip Girl eller One Tree Hill idag...jag ville ju se vad som händer! Slutade ju så bra...jaja nästa vecka förhoppningsvis.

Såg precis att New Moon kommer ut den 29/11 eller något sånt i USA än så länge och det längtar vi efter. Specielt eftersom man har läst böckerna ;)

Grattis förresten till Nicole och Johan som firar 1.5 år idag! <3

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Top Model!

Puss!

Kommentarer
nicole säger:

ja, jag undrade var du blev av... dummt nog fick vi massor av läxor av leslie! tack för grattulationen eller vad man ska säga ;)

puss

2009-01-27 | 21:20:05 | http://nlindborg.blogg.se/
Mikaela :) säger:

Jag älskar oxå Elina, och så Analeigh! :D

2009-01-30 | 22:21:25 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0