Lyckan är nästan fullgjord!

Det blev inget inlägg igår fastän jag satt och håll på att skrika ett. Jag var mitt inne i det och smsade lite halvt med Robin och ja han var uttråkad och jag bara men ring mig då, jag lovar att inte fräsa av dig (hahaha var något sur på allt då) och då ringer han direkt efter. Jag trodde inte det och ja vi fastnade i ett väääldigt långt samtal, närmre bestämt över 3 timmar...hans mobilräkning fick ta smällen...Men det behövdes verkligen och vi pratade ut om oss, vilket vi aldrig riktigt har gjort. Inte iaf så som vi gjorde igår och det kändes sjukt skönt. Vi har både ganska mycket att tänka på men det blev lättare iaf mellan oss och nu vet vi båda var vi står. Jag har insett nu att jag har gjort min del, jag får dra mig undan och se vad som händer helt enkelt, Visst jag hatar att vänta (och ändå har jag typ världens största tålamod, enligt Robin då), men det är han värd. Det känner jag nu och han betyder sjukt mycket för mig och det vill jag inte förlora honom för allt i världen. Tålamod, tålamod och va glad ;)

Nej men när jag pratade med honom så hittade jag min ring!!! Jag blev så himla glad! Den låg längst ner i min väska och den betyder sjukt mycket för mig. Framför allt, en ny start, att jag kan fixa detta och jag kan inte låta bli att hjälpa tänka att Robin gav mig lite tur, hahah jag vet freak men sen han kom in i mitt liv har jag verkligen känt mig mycket gladare och jag kan inte låta bli tänka att han påverkar mig på alla sätt positivt. Lyckan är fullgjord, eller nästan ;)

Efter vårt underbara samtal så var jag sjukt trött och jag skulle upp vid 6 morgonen därefter så jag gick och la mig, men jag fick inte direkt så mycket sömn eftersom min älsklings hund gick upp till mig halv 5 på morgonen (jag hade glömt stänga grinden) och han började jaga katten och innan jag fick ner honom...sen kunde jag inte somna om så jag låg vaken och tänkte på allt möjligt. Jag gick upp vid 6.20 och gjorde mig iordning och sen iväg till skolan. Själva skolan var inte så hemsk idag. Tråkig org. led. lektion som vanligt och jag orkade inte direkt lyssna, men Nicole och jag var iaf lite duktiga, vi gjorde ett par uppgifter ;) Sen hade Nicole tänkt göra en del av trafik provet under hålan, men hon ändrade sig och följde med mig in till stan för att äta frukost på Espresso House (vana på måndags morgon), vilket var mysigt och det blev mycket prat och analyser som vanligt. Oss i ett nötskal ;)

Därefter blev det idrott och vi blev sjukt skrämda eftersom klassen innan oss hade BIP test och vi brukar göra det de gör...alla blev sjukt stressade för vem kan ens gilla tanken att springa BIP testet?! Men vi fick göra vad vi ville, så vi tjejer dansade och det var sjukt roligt faktiskt. Blev inte riktigt rätt men vi skrattade och hade kul. En idrottslektion som jag gillade, chockerande eller hur? Nej men jag ska nog faktiskt försöka börja på lite dans inspirerad pass på SATS nu så fort som möjligt. Måste röra mig känner jag.

Sedan blev det Eu. st. där vi hade presentation och det gick ganska bra faktiskt. Skönt att få det gjort, så man slipper tänka på det mer. Smsade lite med Robin under lektionen, orkade inte riktigt lyssna, huvudet var helt slut efter knappt någon sömn. Sen när jag satt på bussen ringde han. Uttråkad var han och jag fick underhålla honom och det gör jag gärna. Vi har alltid kul när vi pratar och vi jävlas och leker med varandra hela tiden. Skönt att kunna skratta så över telefonen med en sån underbar person. Nej sen kom Tommy och Laura och då var han tvungen att underhålla dem. Så jag kom hem till slut och jag har pratat med mamma lite, ren skitsnack men sånt gör mig alltid piggare och nu har jag suttit här i typ en timme och försökt skriva min extremt tråkiga historia uppsats...jag har skrivit nästan en sida. Jaja får väl skriva imorgon eller onsdag och använda radavstånd så det blir större. Brukar alltid fixa det om jag inte riktigt får ihop alla sidor som behövs.

Nej det blir nog stopp för ikväll, orkar inte riktigt och kolla på film och äta M &Ms lockar betydligt mycket mer.

Kommentarer
Svar till Josefine säger:

BIP-test som är så skoj ;) haha! hur kan du INTE gilla de? (A)

2009-01-19 | 21:39:24
Robban säger:

BIP-test som är så skoj ;) haha! hur kan du INTE gilla de? (A) ironi på hög nivå

2009-01-19 | 21:44:09 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0