Va fan...?! =(

Fan va sur jag är på mig själv. Jag lyckades med att tappa bort min ring som jag fick i födelsedags present, jag älskade den så himla mycket eftersom den betydde sjukt mycket för mig. Ny start på livet och hopp för framtiden, betydde den. Så jävla surt. Jag vet inte alls var jag tappade den och jag har verkligen letat. Blir så trött på det...

Jaja annars så har det väl varit en ganska bra dag, men jag fick bara två timmars sömn inatt eftersom jag satt och snackade med Robin fram tills halv 4 på morgonen. Mitt eget fel jag vet men jag ångrar direkt inte det, eftersom vi hade kul. Dissade varandra lite sådär och höll på som vanligt. Aldrig fel. Nej sen fick jag tillbaka mitt org. led. prov och ja jag fick G iaf och jag är njöd med det. Fast han rättade sjukt hårt och man skulle typ ha svarat exakt som han ville, men men G blev det och så betyder inget omprov och är jag riktigt njöd med, specielt med hur jag inte orkade typ något i december månad. Drygaste lektionen dock, han gick igenom varje fråga så jävla detaljerat och stod där uppe och mumlade för sig själv. Men Nicole och jag överlevde iaf, fast knappt eftersom ingen av hos hade hunnit äta frukost. Alltså så blev det frukost på Espresso House som vanligt (brukar vara vår måndags rutin, för vi hinner typ aldrig äta innan) och det blev en massa prat och skratt, vilket va skönt. Resten av skoldagen gick väl sådär, hade svårt och koncentera mig eftersom jag hade tappat ringen...förhoppningsvis hittar jag den, annars så sa mamma att vi skaffar en ny för hon vet hur mycket en ring betyder för mig. Det känns så tomt att inte ha något på fingret, men vi hoppas för jag vill ju ha just den.

Nej sen ringde jag Robin och undrade ifall han ville träffa mig lite snabbt och typ ta en fika eller något och han bara ja visst typ. Men när vi väl träffades så var han inte sugen på det så vi gick runt på Mobilia minst fyra gånger och kollade i typ tre affärer...lyckat eller hur? :P Sen fick jag träffa hans kompis Jonte och han verkade vara en trevlig person =) De gick med mig till busshållsplatsen och höll mig sällskap där tills min buss kom och det var snällt och gulligt av dem. Sjukt kallt var det med ute och idioten vägrar knäppa sin jacka eftersom han har sin Peak hood tröja...så typist killar, ska vara så macho fastän de fryser och allt sånt :P Ja men det var en trevlig stund vi fick och vi jävlades med varandra och han pratade i sönder mig som vanligt ;) Sen hamnade jag nästan på golvet eftersom han knuffade mig i sidan och sen tänkte han den tanken i en evighet...han skrattade gott åt det...snällt va? :P 

Ja det blir väl lite tv tittande och sen ska jag försöka somna liiite tidigare än halv 4 på morgonen hade jag tänkt mig ;) 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0